Cum să creşti traficul către site-ul propriu (Updatat – iunie 2017)

Internet marketing: Cum sa-ti cresti traficul pe site

Internet marketing: Cum sa-ti cresti traficul pe site

Google (cel mai mare motor de căutare) nu e singura sursă de trafic din Internet

Una dintre cele mai grele sarcini ale proprietarului unui site web este să crească traficul către web site-ul propriu. Ai un site mişto, te-ai chinuit să bagi conţinut foarte bun pe site, dar când verifici datele despre trafic (de exemplu în Google Analytics), observi că ai doar câţiva vizitatori zilnic. De ce? păi, îi simplu: pentru că metodele pe care le foloseşti pentru promovarea site-ului nu funcţionează. A avea (construi) un site web e una, promovarea acelui site e cu totul altceva.

Promovarea web site-ului propriu e dificilă, dar aduce rezultate. Utilizând tehnicile corecte de marketing online (Internet Marketing), vei reuşi să atragi mai mult trafic către site şi, în cele din urmă, să-ţi aduci mai mulţi clienţi. Înainte de a mă apuca să-ţi explic ce ar trebui şi ce nu ar trebui să faci ca să-ţi creşti traficul către site, gândeşte-te la următorul lucru: Internetul e o lume imensă formată din miliarde de utilizatori, iar numărul lor creşte zilnic; însă tu nu ai nevoie decât de o mică parte din acest număr pentru a-ţi atinge scopurile de marketing. Doar în 2013 au fost efectuate aproape 1,8 mii de miliarde (!) de căutări pe Google, pe Facebook au activat peste 1 miliard de utilizatori iar pe Twitter peste 750 milioane (mă refer la utilizatori activi, nu la numărul de conturi existente). Lista poate continua.

Cu alte cuvinte, spre deosebire de lumea reală, în lumea online poţi beneficia de un număr nelimitat de potenţiali clienţi (sau vizitatori, sau fani, spune-le cum vrei), iar aceştia se află doar la un click distanţă de site-ul tău. Tot ce ai de făcut e să-i faci să dea acel click. Ştiu: uşor de spus, greu de făcut. Din fericire, există mai multe căi de a creşte traficul şi despre asta voi vorbi în acest articol.

Cum să NU-ţi promovezi site-ul

Cred că cel mai bine (şi mai simplu) e să încep prin a-ţi explica că nu orice metodă e ok pentru a creşte traficul către site-ul tău. Sunt convins că primeşti pe email o grămadă de mesaje care-ţi garantează o explozie a traficului şi care-ţi oferă “mii de Like-uri pe Facebook” sau “o bază de date cu adrese de email din România” sau chestii din astea. Ei, alea nu-s bune. Câh.

Fereşte-te de:

– persoanele sau firmele care-ţi oferă link-uri plătite;

– trafic pe care trebuie să-l cumperi;

– fani sau like-uri pe Twitter sau Facebook pe care trebuie să-i cumperi.

De ce? E important să realizezi că succesul nu vine peste noapte decât dacă ai un site care se cheamă Pinterest sau Amazon sau eBay (ştiai, nu?). Îţi va lua timp şi efort să-ţi construieşti un public al site-ului (simpli vizitatori sau clienţi).

Care-i riscul folosirii metodelor pe care ţi le-am enumerat mai sus?

– procedurile de a achiziţie de linkuri (link building plătit) sunt penalizate de Google prin dispariţia site-ului tău din rezultatele căutării; asta înseamnă că vei pierde tot traficul pe care gigantul căutărilor ţi-l poate oferi.

– achiziţia de “Like-uri” pe Facebook este penalizată de reţeaua de socializare (te poţi aştepta la suspendarea contului)

– cumpărând link-uri sau fani sau Like-uri nu poţi avea o imagine de ansamblu clară asupra traficului natural către site-ul tău web.

– în cele din urmă, banii pe care îi dai pe linkuri sau like-uri sunt bani pierduţi.

Aşadar, dacă metodele de mai sus nu funcţionează, ce-i de făcut? cum îmi pot mări numărul de vizitatori pe site? Acuma vine partea interesantă…

Puterea marketingului online

Cele mai cunoscute modalităţi de a-ţi promova site-ul

Există multe surse de trafic către un site (în afară de cel generat de motoarele de căutare), dar mulţi proprietari de site-uri nu reuşesc să speculeze acele surse. Traficul din motoarele de căutare e foarte important, dar nu e singura cale de a-ţi atrage vizitatori pe site. Mai mult, dacă vei utiliza surse alternative de trafic îţi vei creşte şi traficul din motoarele de căutare (pentru simplul motiv că motoarele de căutare monitorizează traficul către site-ul tău şi, cu cât ai trafic mai mare, cu atât mai bine vei fi poziţionat în rezultatele căutării).

În general, sursele de trafic pot fi:

– motoarele de căutare (Google, urmat la foarte mare distanţă de Yahoo şi Bing);

– reţelele de socializare (Facebook, Twitter, Google+, Pinterest, Tumblr, Stumbleupon etc.)

– site-urile de conţinut multimedia (Youtube, Vimeo etc.)

– promovarea plătită (Google Adwords, Facebook Ads)

– feed-uri RSS (serviciu de update al informaţiilor publicate pe un site)

– sursele offline: cărţi de vizită, flyere, pliante şi alte modalităţi de promovare offline.

(trebuie să fac menţiunea că, teoretic, mai există surse de trafic, practic însă ele sunt puţin aplicabile în România, deocamdată: magazinele de aplicaţii AppStore, Google Play sau Windows 8 App Store; Amazon Kindle etc. Despre aceste surse mai vorbim peste vreun an, doi.)

Utilizez personal multe din aceste surse şi o să-ţi explic în continuare cum acestea te vor ajuta şi pe tine la optimizarea rezultatelor propriului tăi site.

Motoarele de căutare (utilizatorii caută ceva pe Google, Google le întoarce rezultatele, site-ul tău se află printre primele rezultate şi utilizatorii vor veni către el). Există trei metode directe de a obţine trafic din motoarele de căutare: 1. optimizează-ţi site-ul pentru Google (citeşte aici despre optimizare sau SEO); 2. caută să obţii linkuri de calitate de la alte site-uri (linkuri de calitate înseamnă linkuri de la domenii autoritare – parametrii Domain Authority şi Site Authority sunt raportaţi de instrumentul Open Site Explorer de la moz.com); 3. încearcă să adaugi cât poţi de des conţinut pe site, oferind astfel vizitatorilor motive să revină pe site şi motoarelor de căutare motive de a-l indexa periodic.

O precizare: toate cele trei metode pot fi încadrate în prima (optimizarea pentru motoarele de căutare), dar, pentru claritatea articolului de faţă am ales să le prezint separat.

Reţelele de socializare: sunt unelte excepţionale care te vor ajuta să-ţi faci cunoscut site-ul sau conţinutul nou de pe site. O campanie de succes pe reţelele sociale presupune să ai o bază largă de utilizatori pe acele reţele (prieteni, followeri sau fani, în funcţie de reţea) şi să le furnizezi conţinut de calitate (interesant / relevant pentru interesele lor). Voi explica într-un alt articol cum să-ţi creşti numărul de „prieteni” pe reţelele de socializare; deocamdată reţine că aceste reţele sunt un instrument eficace pentru promovarea site-ului tău şi o sursă foarte bună de trafic.

Platformele de conţinut video (YouTube, Vimeo etc.): internauţii iubesc conţinutul video şi, de cele mai multe ori, vor prefera acest tip de conţinut în defavoarea textului scris. Dacă obiectul tău de activitate îţi permite, creează-ţi propriul canal pe YouTube şi profită şi de traficul de aici.

Publicitatea plătită: anunţurile plătite sunt o modalitate bună de a-ţi plasa produsele sau serviciile în faţa multor potenţiali clienţi. Google AdWords este programul oferit de Google pentru publicarea de anunţuri, iar Facebook Ads este modalitatea de promovare plătită pe reţeaua de socializare.

Feed-urile RSS: deşi aşa s-a crezut la un moment dat, RSS nu a murit. Un mare număr de oameni folosesc încă această modalitate de a primi noutăţi, datorită simplităţii ei. Cum? implementează-ţi pe blog (site) un buton de înscriere la RSS, oferindu-le vizitatorilor interesaţi posibilitatea să se aboneze la fluxul tău de noutăţi (dacă site-ul tău e construit pe o platfomă ca WordPress, RSS-ul e deja prezent).

Sursele de trafic offline: nu subestima potenţialul offline (reclama tipărită sau cea din gură-n gură). Promovează-ţi site-ul prin cărţi de vizită, flyere, pliante, afişe, prin inscripţionarea maşinii sau orice alt mijloc pe care îl foloseşti pentru comunicarea vizuală a brandului.

Google nu e singura sursă de trafic

Ţi-am descris toate metodele de mai sus pentru a sublinia că Google (cel mai mare motor de căutare) nu e singura sursă de trafic din Internet. Este, într-adevăr, una din cele mai bune (şi din punct de vedere al cantităţii şi al calităţii), dar nu e singura.

Optimizându-ţi site-ul pentru motoarele de căutare (SEO) îţi va aduce trafic din Google (sau Yahoo sau Bing), un profil social activ pe reţelele de socializare îţi va aduce vizite din Facebook, Google+ sau Twitter; urmând toate metodele descrise vei obţine trafic din ce în ce mai mare.

Dar nu uita niciun moment: degeaba te vei strădui să aplici oricare din metodele de mai sus, dacă nu oferi conţinut relevant şi interesant vizitatorilor tăi. Conţinutul de calitate şi prezentarea sa vizuală atractivă sunt obligatorii pentru succes.

 

Te putem ajuta!


În ce priveşte aspectul vizual al site-ului, noi rezolvăm o problemă pe care o au mulți antreprenori în România: limbajul vizual care descrie produsele (sau serviciile) este neclar și ineficient. Soluția e design-ul grafic care transmite publicului un mesaj puternic și atrăgător.

Pentru a fi eficiente în atragerea de cumpărători, toate mijloacele de comunicare pe care le folosești (online sau tipărite) au nevoie de o reprezentare vizuală seducătoare: site-ul, distribuirile pe social media, paginile de destinație, butoanele de tip „Call to action”, email-urile, flyerele, pliantele, cataloagele etc.

Scopul pe care-l urmărim este să creăm o legătură emoțională între brandul tău și oamenii care-l vor aprecia și cumpăra.


VREAU ŞI EU DESIGN EFICIENT!
Edgar Andrei Olaru
Salut. Sunt Edgar Andrei Olaru, designer grafic si specialist în marketing online. De 18 ani fac comunicare publicitară: copywriting, graphic design (pentru web şi tipar), creare site şi optimizare site (SEO). Vrei un site eficient, care să-ţi crească afacerea? ia legătura cu mine.

62 Comments

  1. Marius spune:

    Buna ziua,
    Am deschis un site de anunturi http://www.dublinads.ie si am dori o crestere a traficului pe acest site.
    Ne puteti oferi cateva sfaturi pentru cresterea traficului si a ratei de conversie? Orice sfat este bine venit.
    Multumesc

  2. Florin spune:

    Buna ziua,
    Am deschis un magazin online cu produse pentru copii https://dipoland.ro/ si am dori o crestere a traficului pe acest site.
    Ne puteti oferi cateva sfaturi pentru cresterea traficului si a ratei de conversie? Orice sfat este bine venit.
    Multumim anticipat. O zi buna.

  3. Cosmin spune:

    Salut,

    As dori sa cresc si eu traficul paginii companiei mele, suntem inca la inceput si as vrea sa stiu cum as putea genera mai mult trafic. Pagina mea este http://www.ekovel.ro. Astept cu deosebit interes feedbackul tau.

  4. Iancu Darius spune:

    Salutare, daca se poate sa aruncati o privire pe site-ul https://apropochat.us , poate ma ajutati cu cateva sfaturi pentru cresterea traficului catre pagina mea,

    • Daţi-mi vă rog un răspuns la întrebarea asta: în lumea Facebook, Messenger, WhatsApp, Tinder, Instagram, de ce ar vrea cineva să folosească site-ul dvs.? nu e o întrebare retorică, chiar sunt curios ce oferiţi utilizatorilor în plus. În afară de asta, chat-ul pentru PC utilizează Flash, care e o tehnologie învechită, pe care browserele nu o mai agreează.

      • Iancu Darius spune:

        pe pagina gasiti si sursa pentru mobil, format qwebirc, o sa va surprind dar sunt mii de oameni care se conecteaza pe pagini de chat , irc etc , pagina mea fiind mai spre sfrasitul clasamentului, va rog sa dati o cautare pe google la cuvintele chat apropo si o sa-mi dati dreptate, va multumesc.

        • Google raporteaza un numar estimat de cautari dupa keyword „chat apropo”: 0. De ce ar cauta cineva pe google „chat apropo”? Dincolo de asta, probabil publicul dvs tinta e format din copii si pre-adolescenti, iar eu nu ma pricep deloc sa targetez asa ceva. Oricum, regula universal valabila e sa generati pe site continut relevant pentru publicul tinta, pe care sa-l promovati prin ad-uri targetate foarte strict catre acel public tinta. Si renuntati la flash.

  5. Adrian spune:

    Salut,
    Daca timpul iti permite se poate o parere despre https://www.3pitici.ro/ ?
    Avem o medie de 30k vizitatori pe luna si cumva nu reusim sa-l crestem mai mult de atat.
    Multumesc,
    Adrian

    • Salut. Site-ul arata foarte bine, e usor de navigat, se incarca suficient de repede. Iar 30k vizitatori mi se pare cat se poate de rezonabil. Mai mult ca sigur ai o problema de conversie, nu de trafic. Solutia e simplu de scris dar mai complicat de aplicat: defineste-ti cat poti de detaliat publicul tinta (ca sa-l poti targeta eficient) si serveste-i ad-uri care sa-l aduca sa cumpere. Vezi daca ai nevoie cumva sa creezi ceva landing pages ca sa receptezi traficul din ad-uri. Iar ad-urile trebuie sa fie super creative si cu un copy foarte bun. Daca ai nevoie de ajutor in etapele de creare a palniei de vanzare, suna-ma. Succes!

    • Inacu Darius spune:

      pe pagina gasiti si sursa pentru mobil, format qwebirc, o sa va surprind dar sunt mii de oameni care se conecteaza pe pagini de chat , irc etc , pagina mea fiind mai spre sfrasitul clasamentului, va rog sa dati o cautare pe google la cuvintele chat apropo si o sa-mi dati dreptate, va multumesc.

  6. Am un magazin fizic si doresc sa ma adresez si celor ce fac cumparaturi online (indeosebi motociclistilor si pt. ca sint unul de-al lor).Ce parere aveti de siteul acesta https://www.pieseautomotovox.ro/?Este inceputul,sint listate doar uleiurile motul urmind sa introduc filtre,echipament si accesorii.Cum pot sa-l fac sa creasca si sa functioneze cit mai eficient?

    • Ca magazin presupun că e ok, însă eu aş insista pe componenta emoţională, pe pasiunea care defineşte şi uneşte pasionaţii motociclismului. Aş face un site dedicat acestei pasiuni, compus din istorii, poveşti şi imagini şi, în fundal, ca un accesoriu, magazinul online. My 2 cents.

  7. Costin spune:

    Salut, pe langa faptul ca articolul tau este foarte interesant, ma uit si prin comentarii si observ ca verifici site-urile oamenilor ceea ce este de apreciat. Te rog daca ai timp sa imi spui ce anume ar mai trebui imbunatatit la site-ul https://3dgifts.ro/ care este un site cu cadouri personalizate prin imprimare 3d dar si alte cadouri. Care ar fi urmatorul pas ce l-ai face pentru imbunatatirea cautarilor in google. Te rog daca ai timp sa verifici si paginile produselor, unele nu au descriere pentru ca inca mai lucram la el iar pozele principale de la canile personalizate vor fi schimbate cu unele mai simple si mai mari. Daca ai timp poti fi cat mai detaliat. Multumesc

    • 3dgifts.ro arată bine, e evident din frontpage ce oferă. Aş mai lucra la viteza de încărcare a site-ului. Valorile PageSpeed sunt destul de mici (28 mobile, 54 desktop), la fel şi GTmetrix (D 68%, C 73%). În ce priveşte contentul: la obiectele personalizabile n-ar fi rău să explici userilor care e dimensiunea personalizării şi, mai ales, care ar trebui să fie proporţiile imaginii pentru personalizare. Eventual să primească o simulare cu personalizarea după ce încarcă imaginea / imaginile. Succes!

  8. Domnu' Roz spune:

    Salut,

    Am un blog de nisa cu povesti erotice de 2 ani pe domeniu.ro. In acest moment am o medie 1400 – 1500 de unici pe zi, dar nu sunt multumit.
    Simt ca se poate si mai mult. O parte din recomandarile tale nu stiu daca se pot aplica si pe blogul meu. Ma refer la google adwords si facebook ads.
    imi eeste teama sa incep astfel de campanii, mai ales pe google.
    Ce ai putea sa-mi recomanzi tinand cont de nisa blogului? Cineva mi-a recomandat sa schimb tema, deoarece nu este axata pe monetizare,
    ma poti ajuta in acest sens?

    • Salut. N-ai nicio şansă cu Google Ads / Facebook Ads. Calea recomandată e următoarea: identifică-ţi publicul ţintă cât mai amănunţit (atenţie, nu e consumatorul obişnuit de porn) şi încearcă să ajungi la el ori prin canale specifice (alte site-uri asemănătoare, agregatori din domeniu, forumuri, reclame pe sex shops etc) sau prin SEO (optimizarea site-ului pentru expresii căutate de targetul tău). Iar site-ul ar trebui să fie mai user-friendly; în primul rând, e foarte nasol să citeşti text pe fundal roz, îţi oboseşte ochii; în al doilea rând, site-ul arată ca un blog obişnuit; ar trebui să-l învăluie pe vizitator într-o atmosferă intimă şi potrivită pentru o astfel de lectură (eventual, fundal negru sau oricum foarte închis, fonturi puţin mai mari, albe şi cu serife). Monetizarea site-ului o poţi face afişând reclame din nişă, dar să nu fie intruzive. Dacă nu te descurci să faci toate astea, putem discuta despre o colaborare. Succes!

      • Domnu' Roz spune:

        Am mai vazut situri pe fundal negru. Personal, nu inteleg cine ar sta sa citeasca pe un fundal negru, iar unele au pozele doar alb/negru. Parca am fi la inmormantare. Multumesc pentru sfaturi. Daca ai in minte o propunere care sa ma ajute scrie-mi pe mail si discutam. Numai bine

        • Nu-i obligatoriu să fie pe fundal negru / funeral. Poate fi orice, atâta timp cât crează o atmosferă plăcută pentru citit tipul ăsta de content. Îți propun ceva: îți trimit acum pe email un brief de creație; completează-l, trimite-mi-l înapoi și îți fac o ofertă de colaborare. OK?

  9. Cosmin spune:

    As dori , va rog, o evaluare generala , al site-ului https://www.frigshop.ro/ , pentru a sti la ce mai trebuie lucrat. Este un domeniu mai diferit. Inca nu stiu pe ce cuvinte sa optimizez siteul.
    Multumesc!

    • Păi gândiţi-vă la publicul ţintă: ce vrea? ce urmăreşte să cumpere? ce putere de cumpărare are? cu ce îl puteţi atrage (ce vă diferă de concurenţă)? după ce reuşiţi să faceţi un avatar (o reprezentare analitică) a publicului ţintă, începeţi să analizaţi cuvintele (expresiile) cheie pe care acel public le-ar căuta. Studiaţi pe urmă estimările de trafic (în planificatorul cuvintelor cheie din Google Ads) pentru fiecare expresie în parte şi creaţi în site pagini optimizate pentru fiecare. Site-ul arată ok, e responsiv, e bine structurat, produsele sunt prezentate ok; pe prima pagină aveţi două slide-uri goale – ştergeţi-le sau înlocuiţi-le. Încă ceva: nu scrie nicăieri (sau nu la prima vedere) cum se face plata (ramburs, card, payPal etc), ceea ce ar trebui rezolvat. Succes!

  10. Sebastian spune:

    Buna ziua,

    Va rog sa ma ajutati cu o parere despre site-ul: https://www.domeniivet.ro . As dori sa stiu daca ar avea nevoie de modificari majore. Are in jur de o luna de cand a fost finalizat.

    Multumesc,

  11. De o jumatate de an lucrez la website-ul http://www.pergole-retractabile.ro ca sa il aduc pe prima pozitie in Google, articolul tau ma ajuta sa inteleg cum functioneaza lucrurile. Va multumesc.

  12. Paul spune:

    Un articol complet si foarte bine structurat. Va multumesc pentru informatii.
    O sa incerc sa le aplic pentru promovarea site-ului nostru destinat barbatiilor (moda, lifestyle, fitness): https://www.themantoday.com/

  13. Cosmin spune:

    Buna ziua,
    Am deschis un magazin online https://www.estin.ro/ si doresc cateva sfaturi referitoare la atragerea clientilor/vizitatorilor pe site.

    Va multumesc anticipat!

  14. Maria Irimia spune:

    Buna ziua. Foarte interesant articolul.
    Lucrez la o editura si sunt incepatoare. Ati putea sa imi sugerati, va rog, ce as mai putea optimiza la site-ul pe care il administrez. http://www.calator-pe-mapamond.ro

  15. Nic spune:

    Salut. Multumesc pentru informatii, sunt foarte utile , mai ales pentru aflati la inceput. As dori , te rog, o evaluare generala , un audit serios al site-ului https://forumul-pariorului-maniac.ro/ , pentru a sti la ce mai trebuie lucrat . Multumesc.

  16. Gabriel Nicu spune:

    Buna ziua.
    Va rog sa imi oferiti cateva sfaturi daca se poate , in legatura cu magazinele online pe care le promovez.
    http://www.ellisseacademy.ro
    Imi ajut sotia in afacerea ei online si doresc sa o fac cat mai bine.
    Va multumesc anticipat.
    Gabriel

    • Salut. Uite câteva sfaturi, la prima vedere:
      – fonturile sunt exagerat de mici, pe mobil e foarte nasol de citit
      – site-ul prezintă, în unele locuri, un amestec de română – engleză, ceea ce-l face greoi de citit; asta trebuie rezolvat. Lucrul ăsta se-ntâmplă din cauza cuvintelor în engleză ce provin din tema (template) folosită la crearea site-ului sau din diversele plugin-uri.
      – pe prima pagină a site-ului ar trebui acordată o mai mare atenţie exprimărilor / formulărilor, în aşa fel încât să fie evident pentru o persoană care intră pe site despre ce e acest site.

      Un plus îl reprezintă faptul că site-ul se încarcă f repede.

      Succes!

  17. Dragos spune:

    Foarte util articolul. Ce parere aveti despre http://nadimtrading.ro

  18. buna! am deschis un magazin de cosmetice online acesta se numeste http://www.acado.ro si suntem inca la inceput. mi-a placut articolul si ne gandeam daca ne-ai putea putea ajuta pe partea de promovare. multumim si astept raspuns!

    • Mult succes cu acado.ro și vânzări cât mai mari! Îți fac o sugestie rapidă: implementează un certificat SSL pe site, vei oferi astfel clienților tăi siguranța cumpărăturilor cu o conexiune criptată. Putem discuta despre promovarea site-ului oricând. Telefonul meu este 0741 191 806.

  19. florin spune:

    am un site pentru vanzare piese din dezmembrari,v-as ruga daca se poate sa ma ajutati cu o parere axedezmembrari.ro

  20. florin spune:

    buna ziua ,am un site de dezmembrari auto axedezmembrari.ro puteti sa ma ajutati cu o parere,multumesc

  21. Andrei spune:

    Am si eu un site http://www.bransamente-instalatii-electrice.ro/ vroiam sa va intreb daca poate sa creasca dupa cautarea instalatii electrice?
    Ce trebuie sa fac sa reusesc?

    • La fel cum am răspuns la un comentariu mai jos: site-ul Dvs. mi se pare foarte bun din punct de vedere al calităţii conţinutului. Însă, în forma actuală, e doar un site de prezentare şi nu de vânzări. Limbajul folosit nu-l îndeamnă pe vizitator să ia legătura cu Dvs. pentru o lucrare. Facilitaţi vizitatorilor acţiunea de a vă contacta, implementând butoane de contact sau chiar formulare de contact în paginile în care vă promovaţi serviciile şi experienţa.
      De asemenea, folosiţi diacritice în text (veţi uşura citirea textelor).
      Dacă aveţi nevoie de ajutor la conceperea strategiei de tip „call to action” (texte cu limbaj adecvat, elemente HTML aferente), contactaţi-mă (https://conceptie.ro/contact/).

  22. Dan spune:

    Salut, cum ti se pare http://daniplast.eu ? Ceva sfaturi? Multumesc!

    • daniplast.eu mi se pare foarte bun, în sensul că eu personal am găsit pe el orice informaţie referitoare la termopan / tâmplăria aferentă etc. Două sugestii aş avea:
      1. Folosiţi diacritice în text (veţi uşura citirea textului şi veţi crea vizitatorilor o experienţă mai plăcută de utilizare a site-ului)
      2. Fiţi mai agresivi în îndemnurile la acţiune (call to action), folosind limbaj de vânzări – acolo unde e cazul. Oferiţi degeaba vizitatorului informaţii bune, dacă nu-l îndemnaţi să şi cumpere de la Dvs. Atenţie: nu abuzaţi de limbajul de vânzări, pentru că aţi putea obţine efectul invers (îndepărtarea potenţielilor clienţi).
      Dacă aveţi nevoie de ajutor la conceperea strategiei de tip „call to action” (texte cu limbaj adecvat, elemente HTML aferente), contactaţi-mă (https://conceptie.ro/contact/).

  23. f5top spune:

    si eu am un site http://www.f5top.com si vreau sa atrag vizitatori insa nu stiu de unde sa incep…
    in principal pun accentul pe continut unic….
    alte sfaturi?

    • Veşti proaste: un astfel de site nu va face niciodată trafic, pentru că îşi propune nici mai mult nici mai puţin decât să ofere informaţii din orice. Iar asta nu poate fi o chestie serioasă, nu? Sorry. Sugestie: concentrează-te pe o nişă şi dezvoltă conţinut pe nişa respectivă, nu mai încerca să acoperi teritorii atât de vaste, că nu vei reuşi niciodată.

  24. Sorin P. spune:

    Bunaseara! Am deschis de curand un magazin online http://www.pensuledemachiaj.ro si dorim sa crestem traficul pe site, ne puteti recomanda pe cineva pentru colaborare pe parte de SEO si AdWords?
    Multumim!

  25. Buna ziua

    Lucrez la o firma producatoare de naturiste si gestionez un site…www.medicer.ro… si sunt incepatoare , as dori sa stiu ce ii pot face sa aiba mai multi vizitatatori sau daca este corect conceput?
    Va multumesc. O zi buna

    • Salut.

      In primul rand: site-ul nu e responsiv si asta-i obligatoriu in ziua de azi, cand 60-65% dintre accesari sunt facute de pe mobil. In al doilea rand, foloseste cum trebuie (https://conceptie.ro/ce-inseamna-optimizare-site-seo/) meta tagurile si elementele html din pagina; de exemplu, pe prima pagina nu ai meta descriere (foarte importanta), pagina nu are titlu (meta tagul „title”), ai 28 de titluri H1 (ar trebui sa ai unul singur, urmat de mai multe H2) etc. Dar, inainte de toate, fa site-ul usor de accesat de pe mobil. Succes!

  26. Daniel spune:

    Am gasit ceva mai ‘mura in gura’ pentru noi asti care cautam cum se face? ce este aia? ce inseamna cealalta? http://seo.izamar.ro/index.php/2016/09/16/optimizare-seo-promovare-seo-cum-ajungi-pe-prima-pagina-google/

  27. Catalin spune:

    Buna ziua,

    Am inceput constructia site-ului de cateva luni, si periodic adaug continut.
    http://adeprim.ro
    Va rog sa-mi spuneti daca este bine realizat si daca sunt sanse sa creasca in cautarile Google ?
    Ce pot face pentru imbunatatirea traicului ?

  28. T.Cristian spune:

    Buna ziua,
    Am un magazin online http://www.olle.ro , am trafic din fb, cautari organice, adwords, shopmania, compari.ro, etc. Produsele sunt adaugate de mine pe site si tot eu ma ocup sa optimizez tot ce pun nou la vanzare insa nu reusesc sa ma pozitionez pe primele pagini in google pe produse noi adaugate desi eu le pun printre primii pe online. Din ce m-am documentat am citit ca nu am autoritate ca si site si d’asta nu reusesc sa stau mult pe prima pagina.
    Puteti arunca o privire peste site pentru a-mi oferi cateva sugestii?
    Multumesc frumos.

    • Domeniul olle.ro are 10 luni (adică e foarte tânăr). Autoritatea unui site se construieşte pe termen mediu şi lung, iar pe online general shopping concurenţa e dură. E suficient să luaţi în calcul doar Fashion Days sau emag ca să vă daţi seama cu cine concuraţi. În ceea ce priveşte construirea autorităţii, reţeta e simplă, însă presupune o muncă enormă şi susţinută: alimentaţi site-ul în permanenţă (cel puţin de trei – patru ori pe săptămână) cu conţinut nou (produse, descrieri, oferte), promovaţi conţinutul pe social + guest posting, setaţi instrucţiuni de refresh zilnic în sitemap.xml.

  29. Roland spune:

    Buna. Si eu am un blog-site..dar il indexeaza Google foarte greu.. Abia gasesc cateva articole.

    http://www.rolandvoicu.com/

  30. Geani spune:

    Buna ziua. Imi puteti spune ce parere aveti despre site-ul http://www.world-it.ro ? Este inca la inceput dar nu prea am vizitatori. Mai pot oprimiza ceva la el? Ofera o navigare usoara sau meniurile nu sunt bine optimizate. Orice sfat este bine venit. Multumesc anticipat!

  31. violeta spune:

    Este de ajutor articolul, dar ce parere aveti de inscrierea in directoarele web ? Ma straduiesc si eu sa aduc trafic pe http://itstarcomputer.com

    • Înscrierea în directoarele web e în regulă, dacă respectă următoarele condiţii:
      1. Directorul web trebuie să aibă un PageRank bun (de preferinţă mai mare decât 2);
      2. Este exclusă înscrierea site-ului în directoare care cer link reciproc;
      3. Campania de înscriere în directoare să fie făcută temporizat; Google „intră la bănuieli” dacă vede aport mare de linkuri într-un timp prea scurt;
      4. Dacă vrei să cumperi vreun link, directorul care îl vinde trebuie să aibă un Pagerank mai mare decât 4. Dar, în principiu, fereşte-te să cumperi linkuri.
      Succes.

  32. Rares spune:

    O parere pertinenta despre site-ul nostru ?
    https://www.filtre-apa-georominstal.ro
    Cum am putea imbunatati traficul ?

  33. Antena spune:

    Am deschis si eu un site voi folosii aceste metode mltumesc

  34. Sunteti pe drumul cel bun, dar, intr-adevar, mai aveti de lucru. Succes!

  35. Andrei spune:

    Cum vi se pare site-ul meu?
    http://bransamente-instalatii-electrice.ro/
    Mentionez ca sunt la inceput si mai am mult de lucru.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.