E important ca ceea ce vinzi să arate bine.

Cel mai bine.

Îţi trebuie o

IDENTITATE VIZUALĂ PUTERNICĂ



De la design-ul logo-ului până la întregul concept vizual al produselor sau serviciilor tale, trebuie să-ți impresionezi cumpărătorii și să te diferenţiezi de concurenţi. Aspectul vizual al afacerii tale are la bază strategia de comunicare: în primul rând imaginea ta trebuie să transmită cu eficacitate maximă mesajele potrivite pentru potenţialii tăi clienţi. În al doilea rând, trebuie s-o facă în cel mai elegant mod posibil, specific totodată publicului ţintă, aşa încât acest public să fie încântat de atenţia cu care îl tratezi şi să recepţioneze repede ceea ce îi transmiţi.


Prezentarea şi conţinutul sunt totul.

Design-ul vizual de calitate e un vector important în comunicarea publicitară. Materialele printate ce poartă imaginea ta sunt ambasadorul companiei tale; e vital ca mesajul pe care îl comunică să ajungă la clienții tăi, să fie înţeles şi să fie memorat. Cu alte cuvinte, n-ai nevoie neapărat de o broşură sau un pliant în care să vorbeşti tu despre tine, ci care să-i facă pe clienți să-şi amintească şi să vorbească ei despre tine.

Îţi pot concepe

  • - designul etichetelor de produs
  • - designul ambalajelor
  • - broşuri, flyere, pliante sau cataloage
  • - materiale de comunicare corporate (foi cu antet, cărți de vizită, plicuri)

Logo-ul pe care ţi-l voi desena

va fi cel mai vizibil însemn al afacerii tale.


De la mine nu vei primi zece logo-uri copiate de pe net, ci maximum două variante grafice, fiecare dintre ele fiind însoţită în scris de argumentaţia care explică teoria din spatele design-ului: cum atrage atenţia acel logo, cum declanşează emoţii, cum transmite mesajul potrivit şi, în cele din urmă, cum fixează imaginea ta în memoria privitorilor.


Pentru construirea unei identităţi vizuale eficiente,

ia legătura cu mine