Graphic design mai bun
Orice companie, de la mica firmă cu sediul în apartament până la multinaţionale, cheltuie o groază de bani şi timp să creeze branduri; mai mici sau mai mari – după puterea fiecăruia – dar tot branduri se cheamă. Brandul (c-o fi un produs sau un serviciu) e motivul care nu ne lasă să dormim noaptea şi care ne mănâncă nervii chinuindu-ne să-l facem mai bun, mai folositor şi mai vandabil. Ei bine, depunem atâta efort să-l facem funcţional mai bun, mai orientat către client, dar de cele mai multe ori lăsăm pe ultimul loc FORMA sa; aspectul vizual, prezentarea, imaginea.
Un design bun va face întotdeauna diferenţa între o afacere de succes şi o mortăciune. Iată în continuare zece motive pentru care ar trebui să acorzi foarte mare atenţie design-ului (produsului sau serviciilor):
Dacă te-ai apucat de o afacere, probabil că te-ai gândit la ceva pe termen lung, indiferent ce urmăreşti – să faci profit sau să răstorni munţii. Aşadar, dacă tot te-ai apucat să construieşti ceva, pune mâna şi inventează un brand pe care publicul să-l iubească. E cea mai bună investiţie în viitor.
În ce priveşte aspectul vizual al site-ului, noi rezolvăm o problemă pe care o au mulți antreprenori în România: limbajul vizual care descrie produsele (sau serviciile) este neclar și ineficient. Soluția e design-ul grafic care transmite publicului un mesaj puternic și atrăgător.
Pentru a fi eficiente în atragerea de cumpărători, toate mijloacele de comunicare pe care le folosești (online sau tipărite) au nevoie de o reprezentare vizuală seducătoare: site-ul, distribuirile pe social media, paginile de destinație, butoanele de tip „Call to action”, email-urile, flyerele, pliantele, cataloagele etc.
Scopul pe care-l urmărim este să creăm o legătură emoțională între brandul tău și oamenii care-l vor aprecia și cumpăra.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.