Creare site web, birou online
Într-o economie aflată în criza asta care pare fără sfârşit, reacţia naturală a antreprenorilor este 1. să strângă cureaua şi 2. să diminueze cheltuielile. Cu toate astea, pieţele se restrâng şi devine foarte important pentru firme să-şi păstreze clienţii actuali şi să atragă alţii. Aşa că au nevoie de promovare. Privită chiar şi numai din perspectiva raportului cost-eficienţă, care-i cea mai bună metodă de promovare? Un site web.
În primul rând, publicul (actualii şi potenţialii clienţi, adică) se aşteaptă ca firma ta să aibă un site web, măcar unul simplu, care să le furnizeze câteva informaţii de bază şi o modalitate de contact. Un web site a devenit, din punctul ăsta de vedere, la fel de necesar ca telefonul sau fax-ul.
În al doilea rând, dincolo de aşteptările publicului, există o puternică motivaţie de ordin practic: un site web reprezintă, nici mai mult, nici mai puţin, decât biroul tău în lumea virtuală. Ştii de ce ai nevoie de un birou în lumea virtuală? Răspunsul e simplu: ai auzit pe cineva care să mai caute firme în Pagini Aurii?
Rapid, câteva scurte exemple de beneficii practice:
1. Îţi poţi descrie pe larg, cu lux de amănunte, produsele sau serviciile, iar potenţialului cumpărător îi este foarte comod să găsească şi să citească aceste informaţii.
2. Te poate face mai uşor de găsit (din motivul pe care îl aminteam mai sus: lumea caută pe Google, nu în Pagini Aurii. S-au dus vremurile alea şi nu se mai întorc niciodată).
3. Economiseşti timp, renunţând la explicaţiile date prin viu grai privind ce vinzi, ce faci, unde te pot găsi etc.
4. Imaginează-ţi un submarin. Dacă un flyer sau un anunţ publicitar în ziar sau la radio sunt periscopul submarinului, site-ul va fi submarinul însuşi. Site-ul este, din nou, entitatea care te reprezintă în lumea virtuală.
Lista asta poate fi extinsă la nesfârşit.
Pe bune, chiar pui întrebarea asta? Când ţi-ai luat telefon sau fax la firmă ţi-au crescut încasările peste noapte? Când ai făcut prima campanie publicitară prin ziare sau în altă parte ţi-au explodat vânzările? Un site este, ca şi celelalte, un mijloc de comunicare care trebuie folosit inteligent ca să dea rezultate.
Pe de altă parte, dacă nu dispui de tot acest arsenal de unelte, rişti să fii dezavantajat în faţa concurenţei. Nicio firmă nu funcţionează fără telefon. Iar un site web e comunicatorul de care afacerea ta are nevoie în secolul 21.
Ca să-ţi dai seama repede câtă nevoie ai de un site, caută-i pe Google pe competitorii tăi. I-ai găsit? E cazul să te grăbeşti să-ţi faci site-ul propriu. Nu i-ai găsit? E cazul să te grăbeşti să-ţi faci site-ul propriu, ca să le-o iei înainte.
Preţurile variază mult, în funcţie de complexitatea site-ului la care te gândeşti. Însă n-ar trebui să-ţi pui întrebarea dacă-ţi permiţi un site, ci dacă îţi permiţi luxul exorbitant de a NU avea un site.
P.S. Dacă afacerea ta nu funcţionează pe bază de curent electric, ai pierdut timpul degeaba citind ce-am scris eu aici.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.