Marketing pentru creşterea traficului pe site
Reţelele de socializare, email-ul, anunţurile plătite, optimizare site (SEO) – toate astea sunt unelte de marketing pe care le poţi folosi pentru a-ţi promova site-ul şi, implicit, pentru creşterea traficului pe site. Dar asupra căruia ar trebui să te concentrezi? Care-ţi va aduce cel mai mult trafic pe site?
Sursele eficiente pentru creşterea traficului
Alocarea resurselor de marketing pentru mărirea traficului pe site necesită documentare şi înţelegerea contextului pieţei. Din fericire, există suficiente informaţii despre randamentul investiţiilor în marketingul site-ului. În infograficul de mai jos vei găsi câteva comparaţii între diferitele canale de marketing şi răspunsuri la următoarele întrebări:
– care canal de marketing îmi va aduce cei mai mulţi vizitatori?
– care canal îmi aduce cei mai mulţi clienţi?
– care canal îmi loializează cei mai mulţi vizitatori?
– care canal îmi dă cel mai bun randament al investiţiei (ROI – Return On Investment)
Luând în calcul toţi aceşti parametri, care canal de marketing este cel mai eficient pentru creşterea traficului pe site? Urmăreşte infograficul.